Inovační marketingové dopoledne na Fakultě podnikohospodářské VŠE „Jak má vypadat skutečně úspěšná marketingová inovace"

Začátek: středa 9. dubna 2025, 09:00
Konec: středa 9. dubna 2025, 11:00
Místo konání: RB 213
Online událost: https://forms.office.com…
Kontaktní osoba: doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.
Tagy: #doktorandi #innovationweek #inovacnityden #prednaska #studenti #verejnost

Čeká Vás diskuze tří marketingových expertů moderovaná studenty na téma „Jak má vypadat skutečně úspěšná marketingová inovace".    

Moderátoři: Magdaléna Kotrčová a Daniel Vaňát      

Diskutující:  

Martin Čermák – CEO, HOPI Foods   Více než 20 let působí v sektoru FMCG ve střední Evropě, kde zastával vrcholové manažerské pozice (např. Bel Sýry, Colgate Palmolive či Danone). Jeho úspěchy stojí na schopnosti sestavit vítězný tým, inspirovat pozitivní energií a společně naplňovat vize – vždy s jasným cílem, kterým je spokojený zákazník. V současné době je zodpovědný za divizi potravin v rámci HOPI, do které patří brandy Hollandia, Cibule Bistro a Mix&Share. Jako hrdý absolvent VŠE vyznává klíčové hodnoty důvěry, otevřenosti, týmovosti a podnikavosti, které uplatňuje ve své každodenní práci. Jeho životním motem je: “Everything is possible, nothing is impossible”.    

Jamie Brindley – Managing Director and Partner, BCG Prague   Více než 15 let pracuje jako poradce pro klienty v retailu, a to jak v České republice, tak ve středoevropském regionu, Skandinávii, západní Evropě, na Blízkém východě a v Africe. Jeho práce s klienty se zaměřuje na oblasti, jako jsou strategie, expanze/M&A, komerční vyjednávání, category management, store formats a operating models. Od roku 2020 se stal partnerem BCG a zároveň převzal vedení pražské pobočky BCG. Před nástupem do světa poradenství studoval ve Velké Británii, pracoval jako překladatel z němčiny, reportér v rozhlase a učitel angličtiny.  

Michal Široký – Purchasing Director, Rossmann Česká republika   Má více než 20 let praxe v českém retailu. Specializuje se na řízení obchodních strategií v segmentu hypermarketů, supermarketů a drogistického trhu. Má rozsáhlé zkušenosti s nákupní a prodejní strategií, vyjednáváním obchodních podmínek, category managementem a developmentem v potravinovém i nepotravinovém sortimentu. Čtvrtým rokem vede nákupní oddělení Rossmann ČR, kde řídí obchodní, sortimentní a cenové strategie. Předtím zastával klíčové obchodní role ve společnosti Ahold Czech Republic a Carrefour ČR. Studoval podnikovou ekonomii a management v ČR a ve Španělsku.  

Inovační marketingové dopoledne na Fakultě podnikohospodářské VŠE