Proč je PROČ tak důležité? Aneb hotový projekt je teprve začátek Petr Mašek, Veronika Němcová
| Začátek: | čtvrtek 6. listopadu 2025, 10:00 |
|---|---|
| Konec: | čtvrtek 6. listopadu 2025, 11:30 |
| Jazyk události: | čeština |
| Místo konání: | SB 308 |
| Kontaktní osoba: | Ing. et Ing. Tomáš Zatloukal |
| Tagy: | #3pr #fph #innovationweek #km #projektoverizeni #projektovymanagement #studenti |
Jaký dopad má tenhle projekt? Co změní? Jaký vliv bude mít?
Pojďte s námi objevit, proč je ptát se PROČ tak důležité a ponořit se do světa projektového myšlení.
Inspirováni Simonem Sinekem a jeho konceptem „Start with Why“ prozkoumáme, proč firmy jako je třeba Spořka usilují o víc než jen zisk. Naučíme se používat Kellogsův logický model k propojení zdrojů, aktivit a výsledků s dlouhodobým dopadem. Pomocí praktických cvičení si na vlastní kůži vyzkoušíte, jak během plánování, realizace i po dokončení projektu nezapomínat na to nejdůležitější – dopad na klienta a celou společnost. Vtáhneme vás do role manažerů, kteří přemýšlejí o skutečném dopadu svých rozhodnutí.
Přijďte objevit, jak může být každý projekt začátkem něčeho většího!
Petr Mašek - “Jsem projektový manažer a také experimentátor agilních technik. Projektovému řemeslu jsem se vyučil ve společnosti Andersen Consulting (nyní Accenture). V České spořitelně jsem byl součástí transformačního týmu, vedl jsem change management tým a také tymy, které mají na starosti agilní způsob práce. Nyní vedu kancelář představenstva České spořitelny a pomáhám s prioritami a fokusem našemu představenstvu.”
Veronika Němcová - “Projektovému řízení jsem se začala věnovat během studia na ČZU na Provozně ekonomické fakultě. Už tehdy mě spolupráce se studenty přivedla do České spořitelny, kde jsem zakotvila a pracuji už osmým rokem. Začínala jsem v Customer Experience (CX), poté jsem vedla tým zaměřený na tvorbu řešení pro zranitelné klienty jako Product Owner. Nyní pomáhám retailovému vedení banky zaměřit se na priority a zvyšovat efektivitu práce.”