Mapování zákaznické cesty a její využití v praxi

Začátek: pátek 26. září 2025, 09:00
Konec: pátek 26. září 2025, 13:00
Jazyk události: čeština
Kontaktní osoba: Lucie Pacovská
Tagy: #terminy #verejnost

Naučte se mapovat zákaznickou cestu a jak ji správně využít v komerční praxi.

Tento půldenní praktický kurz přináší systematický pohled na mapování zákaznické cesty jako nástroje pro strategické řízení komunikace značky a zákaznické zkušenosti. Účastníci se seznámí s tím, jak zákaznickou cestu efektivně zmapovat: jakou metodu výzkumu zvolit, jak sbírat a analyzovat data, a jak následně zákaznickou cestu sestavit.

Důraz bude kladen i na schopnost aplikovat zákaznickou cestu do komerční praxe, tedy identifikovat marketingové a prodejní touchpointy, které osloví zákazníka a dovedou ho k výběru značky.

Díky případovým studiím a praktickému přístupu získají účastníci jasnou představu o tom, jak zákaznickou cestu nejen zmapovat, ale i komerčně využít v podnikání nebo řízení značky a její komunikaci.

Během kurzu účastníci projdou těmito oblastmi:

  • Klíčové koncepty, modely a aktuální trendy v oblasti zákaznické cesty.
  • Šest kroků pro mapování zákaznické cesty (od definice cílů až po akční plán).
  • Jak sbírat a analyzovat kvantitativní a kvalitativní data pro mapování zákaznické cesty.
  • Jak firmy zákaznickou cestu využívají a proč selhávají při její implementaci.
  • Závěrečná případová studie, která provede účastníky celým procesem tvorby zákaznické cesty.