Mapování zákaznické cesty a její využití v praxi
Začátek: | pátek 26. září 2025, 09:00 |
---|---|
Konec: | pátek 26. září 2025, 13:00 |
Jazyk události: | čeština |
Kontaktní osoba: | Lucie Pacovská |
Tagy: | #terminy #verejnost |
Naučte se mapovat zákaznickou cestu a jak ji správně využít v komerční praxi.
Tento půldenní praktický kurz přináší systematický pohled na mapování zákaznické cesty jako nástroje pro strategické řízení komunikace značky a zákaznické zkušenosti. Účastníci se seznámí s tím, jak zákaznickou cestu efektivně zmapovat: jakou metodu výzkumu zvolit, jak sbírat a analyzovat data, a jak následně zákaznickou cestu sestavit.
Důraz bude kladen i na schopnost aplikovat zákaznickou cestu do komerční praxe, tedy identifikovat marketingové a prodejní touchpointy, které osloví zákazníka a dovedou ho k výběru značky.
Díky případovým studiím a praktickému přístupu získají účastníci jasnou představu o tom, jak zákaznickou cestu nejen zmapovat, ale i komerčně využít v podnikání nebo řízení značky a její komunikaci.
Během kurzu účastníci projdou těmito oblastmi:
- Klíčové koncepty, modely a aktuální trendy v oblasti zákaznické cesty.
- Šest kroků pro mapování zákaznické cesty (od definice cílů až po akční plán).
- Jak sbírat a analyzovat kvantitativní a kvalitativní data pro mapování zákaznické cesty.
- Jak firmy zákaznickou cestu využívají a proč selhávají při její implementaci.
- Závěrečná případová studie, která provede účastníky celým procesem tvorby zákaznické cesty.