Optimalizace v eCommerce: Od mapování zákaznické cesty k nastavení prodejního trychtýře
Začátek: | pátek 30. května 2025, 09:00 |
---|---|
Konec: | pátek 30. května 2025, 15:00 |
Místo konání: | VŠE - Žižkov |
Kontaktní osoba: | Lucie Pacovská |
Tagy: | #kurz #terminy #verejnost |
Naučte se, jak zmapovat zákaznickou cestu a využít ji pro správné nastavení prodejního trychtýře v eCommerce. Jednejte na základě dat a znalostí, nikoliv pocitů.
Shrnutí praktických dovedností, které absolvováním kurzu získáte:
- Naučíte se vytvářet zákaznickou cestu a nahlížet na ní pohledem různých segmentů
- Porozumíte souvislostem mezi zákaznickou cestou a prodejním trychtýřem
- Dovedete nahlížet na prodejní trychtýř z různých pohledů (např. behaviorálního, procesního, z pohledu rozpočtu apod.)
- Dovedete analyzovat ukazatele prodejního trychtýře (např. zdroje návštěvnosti, míra okamžitého opuštění stránky, míra opuštění stránky v různých nákupních fázích, konverze)
- Budete schopni zhodnotit a optimalizovat taktiky pro jednotlivé fáze prodejního trychtýře
- Naučíte se přístupy ke zlepšení poprodejních vztahů, tedy zvýšení loajality zákazníka a dlouhodobé hodnoty zákazníka