Optimalizace v eCommerce: Od mapování zákaznické cesty k nastavení prodejního trychtýře

Začátek: pátek 30. května 2025, 09:00
Konec: pátek 30. května 2025, 15:00
Místo konání: VŠE - Žižkov
Kontaktní osoba: Lucie Pacovská
Tagy: #kurz #terminy #verejnost

Naučte se, jak zmapovat zákaznickou cestu a využít ji pro správné nastavení prodejního trychtýře v eCommerce. Jednejte na základě dat a znalostí, nikoliv pocitů.

Shrnutí praktických dovedností, které absolvováním kurzu získáte:

  • Naučíte se vytvářet zákaznickou cestu a nahlížet na ní pohledem různých segmentů
  • Porozumíte souvislostem mezi zákaznickou cestou a prodejním trychtýřem
  • Dovedete nahlížet na prodejní trychtýř z různých pohledů (např. behaviorálního, procesního, z pohledu rozpočtu apod.)
  • Dovedete analyzovat ukazatele prodejního trychtýře (např. zdroje návštěvnosti, míra okamžitého opuštění stránky, míra opuštění stránky v různých nákupních fázích, konverze)
  • Budete schopni zhodnotit a optimalizovat taktiky pro jednotlivé fáze prodejního trychtýře
  • Naučíte se přístupy ke zlepšení poprodejních vztahů, tedy zvýšení loajality zákazníka a dlouhodobé hodnoty zákazníka