Optimalizace výkonnosti eCommerce skrze prodejní trychtýř

Začátek: pátek 7. února 2025, 09:00
Konec: pátek 7. února 2025, 13:00
Místo konání: VŠE - Žižkov
Kontaktní osoba: Lucie Pacovská
Tagy: #kurz #terminy #verejnost

Tento půldenní kurz začíná úvodem do zákaznické cesty v eCommerce s důrazem na analýzu vybraných zákaznických kohort. Dále se zaměříme na prodejní trychtýř a vysvětlíme, jak zákazník prochází tzv. „černou skříňkou“ eCommerce – od první návštěvy eshopu až po konečnou konverzi. Poté vás provedeme technikami pro optimalizaci eCommerce prodejního trychtýře, jako je optimalizace digitálního regálu (DSO), zvýšení konverzního poměru (CRO) a zlepšení efektivity poprodejních vztahů (PPE). Praktické příklady a případové studie vám pomohou aplikovat získané znalosti přímo v praxi a přispět k růstu vašeho eCommerce podnikání.

Komu je kurz určený?

Tento půldenní kurz začíná úvodem do zákaznické cesty v eCommerce s důrazem na analýzu vybraných zákaznických kohort. Dále se zaměříme na prodejní trychtýř a vysvětlíme, jak zákazník prochází tzv. „černou skříňkou“ eCommerce – od první návštěvy eshopu až po konečnou konverzi. Poté vás provedeme technikami pro optimalizaci eCommerce prodejního trychtýře, jako je optimalizace digitálního regálu (DSO), zvýšení konverzního poměru (CRO) a zlepšení efektivity poprodejních vztahů (PPE). Praktické příklady a případové studie vám pomohou aplikovat získané znalosti přímo v praxi a přispět k růstu vašeho eCommerce podnikání.

Program kurzu

Kurz se zaměřuje na praktické dovednosti potřebné k pochopení a zlepšení klíčových eCommerce metrik pohledem zákaznické cesty, prodejního trychtýře, a jeho optimalizace. V kurzu bude na praktických příkladech probráno:

  • Zákaznická cesta skrze eCommerce prodejní trychtýř, včetně analýzy jednotlivých kohort.
  • eCommerce "černá skříňka", tedy proces cesty zákazníka od návštěvy eshopu po konverzi a zachycení dlouhodobé hodnoty zákazníka (CLV).
  • Techniky pro optimalizaci eCommerce trychtýře prostřednictvím konceptů optimalizace digitálního regálu (DSO), optimalizace konverzního poměru (CRO) a poprodejního vztahu (PPE).