Optimalizace výkonnosti eCommerce skrze prodejní trychtýř
Začátek: | pátek 7. února 2025, 09:00 |
---|---|
Konec: | pátek 7. února 2025, 13:00 |
Místo konání: | VŠE - Žižkov |
Kontaktní osoba: | Lucie Pacovská |
Tagy: | #kurz #terminy #verejnost |
Tento půldenní kurz začíná úvodem do zákaznické cesty v eCommerce s důrazem na analýzu vybraných zákaznických kohort. Dále se zaměříme na prodejní trychtýř a vysvětlíme, jak zákazník prochází tzv. „černou skříňkou“ eCommerce – od první návštěvy eshopu až po konečnou konverzi. Poté vás provedeme technikami pro optimalizaci eCommerce prodejního trychtýře, jako je optimalizace digitálního regálu (DSO), zvýšení konverzního poměru (CRO) a zlepšení efektivity poprodejních vztahů (PPE). Praktické příklady a případové studie vám pomohou aplikovat získané znalosti přímo v praxi a přispět k růstu vašeho eCommerce podnikání.
Komu je kurz určený?
Tento půldenní kurz začíná úvodem do zákaznické cesty v eCommerce s důrazem na analýzu vybraných zákaznických kohort. Dále se zaměříme na prodejní trychtýř a vysvětlíme, jak zákazník prochází tzv. „černou skříňkou“ eCommerce – od první návštěvy eshopu až po konečnou konverzi. Poté vás provedeme technikami pro optimalizaci eCommerce prodejního trychtýře, jako je optimalizace digitálního regálu (DSO), zvýšení konverzního poměru (CRO) a zlepšení efektivity poprodejních vztahů (PPE). Praktické příklady a případové studie vám pomohou aplikovat získané znalosti přímo v praxi a přispět k růstu vašeho eCommerce podnikání.
Program kurzu
Kurz se zaměřuje na praktické dovednosti potřebné k pochopení a zlepšení klíčových eCommerce metrik pohledem zákaznické cesty, prodejního trychtýře, a jeho optimalizace. V kurzu bude na praktických příkladech probráno:
- Zákaznická cesta skrze eCommerce prodejní trychtýř, včetně analýzy jednotlivých kohort.
- eCommerce "černá skříňka", tedy proces cesty zákazníka od návštěvy eshopu po konverzi a zachycení dlouhodobé hodnoty zákazníka (CLV).
- Techniky pro optimalizaci eCommerce trychtýře prostřednictvím konceptů optimalizace digitálního regálu (DSO), optimalizace konverzního poměru (CRO) a poprodejního vztahu (PPE).