Jaký bude digitální prodej v roce 2030? E.ON, Jan Homolka

Začátek: pondělí 4. listopadu 2024, 11:00
Konec: pondělí 4. listopadu 2024, 12:30
Kontaktní osoba: Veronika Vašíčková
Tagy: #fm #innovationweek #stredniskoly #studenti #verejnost #zamestnanci

Nové tisíciletí ukazuje, že všechny zažité vzorce se musí měnit, aby reflektovaly digitální dobu. Totéž platí pro digitální prodeje a online marketingu. Prozkoumej se zástupci společnosti E.ON trendy v samoobslužném prodeji, kde své nákupní zkušenosti řídí sami zákazníci. Podíváme se na výkonnostní marketing, který optimalizuje kampaně pro maximální návratnost investic a také na datovou analýzu a interpretaci, které poskytují hluboké vhledy do chování zákazníků a umožňují přesnější cílení marketingových strategií. Přijď se nachytřit v pochopení komplexity této oblasti a v budoucnosti digitálního prodeje.

Jaký bude digitální prodej v roce 2030?