Celodenní finále soutěže Masters of Marketing
Začátek: | čtvrtek 7. listopadu 2024 |
---|---|
Konec: | čtvrtek 7. listopadu 2024 |
Místo konání: | sídlo společnosti Unilever |
Kontaktní osoba: | Ing. Martin Machek, Ph.D. |
Tagy: | #innovationweek #marketing #studenti |
Masters of Marketing je týmová soutěž mladých marketérů, kterou pořádá Katedra marketingu FPH VŠE ve spolupráci se společností Unilever. Soutěž probíhá na bázi marketingové počítačové simulace, která byla vyvinuta speciálně pro tuto soutěž tak, aby otestovala schopnost soutěžících vypořádat se s nástrahami řízení svěřených značek.
Odborná porota:
doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph. D. (Akademický ředitel soutěže Masters of Marketing, vedoucí katedry marketingu FPH VŠE)
Ing. Martin Machek, Ph.D. (Katedra marketingu, FPH VŠE)
Adam Branný, tvůrce simulace Marsim (After Sales Business Development Manager at Porsche Central and Eastern Europe)
Zuzana Papežová, tvůrce simulace Marsim (Head of Marketing Communication, Toyota Česká republika)
Tomáš Hovorka, Unilever (Marketing Transformation & Trade Marketing Manager)
Lan Anh Tran Ba, Unilever (Talent Partner & Employer Branding Lead CZSK)
Více informací o soutěži najdete zde.