Inovační marketingové dopoledne na Fakultě podnikohospodářské VŠE Blok zajímavých přednášek o nejnovějších trendech v marketingu
Začátek: | středa 6. listopadu 2024, 09:00 |
---|---|
Konec: | středa 6. listopadu 2024, 12:30 |
Místo konání: | NB C |
Kontaktní osoba: | doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D. |
Tagy: | #innovationweek #inovacnityden #marketing #studenti #trendy |
9.00 – 9.45 AI pro e-shopaře Přednášející: Jan Prokop (Brand Elevator)
Honza je absolventem FPH VŠE a již několik let vede jim založenou digitální agenturu BrandElevator. Zároveň 10 let působí i v rodinném e-shopu AHProfi, kde má na starost e-shopy a strategii. Umělá inteligence je denní chleba Honzova týmů, neustále testují vlastní inovativní rozšíření, které poté sdílí i svým klientům. Na přednášce se dozvíte, jak vypadá AI v praxi u malých podniků a jaká je reálná přidaná hodnota AI pro dnešní markeťáky.
9.45– 10.30 Behaviorální ekonomie a její využití v marketingu Přednášející: Michal Michňa (Sazka)
Michal působil řadu let v marketingových/mediálních agenturách (Ipsos, Behavio, RedMedia, Publicis), než zakotvil v Sazce v oddělení marketingu. Průběžně pracuje i na svých projektech, primárně v digitálním prostředí. Zabývá se behaviorální ekonomií, business a marketingovými strategiemi, mediálním plánováním a daty.
10.30 – 11.15 Využití rozšířené reality v komunikační kampani Přednášející: Kateřina Krčová (Coca-Cola)
Katka vede Portfolio Development tým, se kterým připravuje brandové a komunikační strategie pro naše nealkoholické značky Coca-Cola, Fanta, Sprite, Fuzetea, Kinley, Cappy nebo třeba Monster, a to ve spolupráci s The Coca-Cola Company. Přednáškou vám přiblížíme, jak taková spolupráce funguje, ale především jak vypadá „behind the scenes“ přípravy jedinečné kampaně ve spojení s Marvel.
11.15 – 12.00 Jak jsem přes Instagram vybudoval milionový byznys Přednášející: Jakub Čáslava (Kubova English)
Kuba před šesti lety začal na Instagramu učit angličtinu netradiční formou. Dnes má přes 217 000 sledujících a prodává on-line kurzy angličtiny. Letos také vytvořil mobilní appku se svým vlastním AI avatarem, díky které se pro své studenty “naklonoval” a z osobních konverzací 1on1 tak vytvořil “business of scale”.