Inovační marketingové dopoledne na Fakultě podnikohospodářské VŠE Blok zajímavých přednášek o nejnovějších trendech v marketingu

Začátek: středa 6. listopadu 2024, 09:00
Konec: středa 6. listopadu 2024, 12:30
Místo konání: NB C
Kontaktní osoba: doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.
Tagy: #innovationweek #inovacnityden #marketing #studenti #trendy

9.00 – 9.45  AI pro e-shopaře  Přednášející: Jan Prokop (Brand Elevator)

Honza je absolventem FPH VŠE a již několik let vede jim založenou digitální agenturu BrandElevator. Zároveň 10 let působí i v rodinném e-shopu AHProfi, kde má na starost e-shopy a strategii. Umělá inteligence je denní chleba Honzova týmů, neustále testují vlastní inovativní rozšíření, které poté sdílí i svým klientům. Na přednášce se dozvíte, jak vypadá AI v praxi u malých podniků a jaká je reálná přidaná hodnota AI pro dnešní markeťáky.

9.45– 10.30  Behaviorální ekonomie a její využití v marketingu  Přednášející: Michal Michňa (Sazka)

Michal působil řadu let v marketingových/mediálních agenturách (Ipsos, Behavio, RedMedia, Publicis), než zakotvil v Sazce v oddělení marketingu. Průběžně pracuje i na svých projektech, primárně v digitálním prostředí. Zabývá se behaviorální ekonomií, business a marketingovými strategiemi, mediálním plánováním a daty.

10.30 – 11.15  Využití rozšířené reality v komunikační kampani  Přednášející: Kateřina Krčová (Coca-Cola)

Katka vede Portfolio Development tým, se kterým připravuje brandové a komunikační strategie pro naše nealkoholické značky Coca-Cola, Fanta, Sprite, Fuzetea, Kinley, Cappy nebo třeba Monster, a to ve spolupráci s The Coca-Cola Company. Přednáškou vám přiblížíme, jak taková spolupráce funguje, ale především jak vypadá „behind the scenes“ přípravy jedinečné kampaně ve spojení s Marvel.

11.15 – 12.00  Jak jsem přes Instagram vybudoval milionový byznys  Přednášející: Jakub Čáslava (Kubova English)

Kuba před šesti lety začal na Instagramu učit angličtinu netradiční formou. Dnes má přes 217 000 sledujících a prodává on-line kurzy angličtiny. Letos také vytvořil mobilní appku se svým vlastním AI avatarem, díky které se pro své studenty “naklonoval” a z osobních konverzací 1on1 tak vytvořil “business of scale”.

 

Inovační marketingové dopoledne na Fakultě podnikohospodářské VŠE