Inovační marketingové dopoledne na Fakultě podnikohospodářské VŠE

Začátek: středa 10. dubna 2024, 09:00
Konec: středa 10. dubna 2024, 13:00
Místo konání: RB 211
Kontaktní osoba: doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.
Tagy: #innovationweek #inovacnityden #marketing #prednaska #studenti

Blok zajímavých přednášek o nejnovějších trendech v marketingu:

9.00 – 9.45 hod Jak budovat značky v době konvergence human & AI přístupů k tvorbě kreativity

Přednášející: Tomáš Preněk (Publicis Groupe)

9.45 – 10.30 hod Jak přinášet úspěšné produktové inovace v éře mikrotrendů  

Přednášející: Lenka Jonáková (Unilever)

10.30 – 11.15 hod  Ven z temnoty (špatných zákaznických hodnocení)  

Přednášející: Ondřej Borovička (Out of Dark)

11.15 – 12.00 hod  Jak na milionové obraty z reklamy na Facebooku: třikrát jinak 

Přednášející: Petr Handlíř

 

 

 

Inovační marketingové dopoledne na Fakultě podnikohospodářské VŠE