Omnicom Media Group – Proč dobrá reklamní kampaň není jen o TV spotech a bannerech Týden inovací ve výuce
Začátek: | pondělí 31. října 2022, 13:00 |
---|---|
Konec: | pondělí 31. října 2022, 14:30 |
Místo konání: | JH 565 |
Online událost: | Microsoft Teams |
Kontaktní osoba: | Veronika Vašíčková |
Tagy: | #innovationweek #studenti #zamestnanci |
Přijďte se s námi podívat pod pokličku mediálních kampaní známých značek, jako je Braník, Porsche a Mercedes. Po úvodním představení mediatypů se společně podíváme na to, jak využít tradiční media v pivním průmyslu na značce Braník a dostat spotřebitelskou soutěž Braničtí rytíři mezi pivaře. Dále jak netradičně přistoupit k lokální kampani pivní značky Ostravar a podpořit tak celý region po Coronavirové pandemii. Poté představíme kampaň značky Porsche se zacílením na ženy, která ukazuje, že Porsche není pouze pánskou vášní. V neposlední řadě se podíváme na kampaň značky Mercedes, která si kladla za cíl podpořit elektromobilitu s nově launchovaným modelem EQA řízeným českými celebritami.