Omnicom Media Group – Proč dobrá reklamní kampaň není jen o TV spotech a bannerech Týden inovací ve výuce

Začátek: pondělí 31. října 2022, 13:00
Konec: pondělí 31. října 2022, 14:30
Místo konání: JH 565
Online událost: Microsoft Teams
Kontaktní osoba: Veronika Vašíčková
Tagy: #innovationweek #studenti #zamestnanci

Přijďte se s námi podívat pod pokličku mediálních kampaní známých značek, jako je Braník, Porsche a Mercedes. Po úvodním představení mediatypů se společně podíváme na to, jak využít tradiční media v pivním průmyslu na značce Braník a dostat spotřebitelskou soutěž Braničtí rytíři mezi pivaře. Dále jak netradičně přistoupit k lokální kampani pivní značky Ostravar a podpořit tak celý region po Coronavirové pandemii. Poté představíme kampaň značky Porsche se zacílením na ženy, která ukazuje, že Porsche není pouze pánskou vášní. V neposlední řadě se podíváme na kampaň značky Mercedes, která si kladla za cíl podpořit elektromobilitu s nově launchovaným modelem EQA řízeným českými celebritami.

Registruj se