Recruitment Academy Certified Recruiter

Začátek: pondělí 10. října 2022
Konec: úterý 8. listopadu 2022
Místo konání: prostory Recruitment Academy (pasáž paláce Koruna, vchod B, 4. p.)
Kontaktní osoba: Lucie Pacovská
Tagy: #terminy #verejnost

Program kurzu

Den 1 (10. 10. 2022) - témata:

  • Trendy a vývoj na pracovním trhu
  • Životní cyklus kandidáta
  • Diverzita v náboru
  • Talent Sourcing – vyhledávání kandidátů na LinkedInu, Facebooku, TikToku i jinde

Den 2 (11. 10. 2022) - témata:

  • Talent Sourcing – oslovování kandidátů a základy recruitment robotizace
  • Live Sourcing Lab & Talent Mapping
  • Tvorba fungujících pracovních inzerátů
  • Osobní branding pro recruitment

Den 3 (7. 11. 2022) - témata

  • Efektivní techniky online i osobních pohovorů - Jan Ženatý, Recruitment Academy
  • Psychologie v pohovoru - Jan Ženatý, Recruitment Academy
  • Implementace employer brandingu a HR marketingu - Romana Martincová, Red Bull

Den 4 (8. 11. 2022) - témata

  • Automatizace a osobní produktivita v recruitmentu - José Kadlec
  • Přehled moderních nástrojů psychodiagnostiky - Eliška Šonská Steklíková, GoodCall
  • Nejzásadnější právní aspekty současného náboru - Jan Procházka, Deloitte Legal
  • Měření efektivity a úspěšnosti náboru - Milan Novák, GoodCall

 

Komu je kurz určený?

  • Personalistům, recruiterům, headhunterům, HR specialistům a generalistům
  • Konzultantům personálních agentur, executive search společností či externím HR pracovníkům
  • Studentům vysokých škol nebo jiným jedincům, kteří by rádi začali kariéru v oblasti náboru a HR
  • Komukoliv, kdo si chce prohloubit znalosti a získat nejkomplexnější vzdělání v oboru moderního recruitmentu

 

Recruitment Academy Certified Recruiter je zakončen online testem, který je nutné splnit pro získání mezinárodní certifikace, která je kryta: 

  • podpisem děkana Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze,
  • podpisem všech členů advisory boardu Recruitment Academy v čele s bývalým prezidentem Microsoft Europe, Janem Mühlfeitem, 
  • a firemními credibility partnery Nestlé, Deloitte, L’Oréal, Faurecia a dalšími.