Základy in-store marketingové komunikace Certifikovaný kurz POPAI CE a VŠE
Začátek: | pondělí 21. září 2020, 09:00 |
---|---|
Konec: | pondělí 21. září 2020, 17:00 |
Kontaktní osoba: | Daniel Jesenský, Ph.D., MSc., MBA |
Tagy: | #marketing #sales |
Tento specializovaný vzdělávací program je celkově pojatý jako úvod do problematiky in-store marketingové komunikace. Přináší řadu potřebných startovacích informací, nové poznatky o oborových trendech i příklady z praxe, které potvrzují rostoucí význam této marketingové disciplíny při komunikaci se spotřebiteli.
Co mi kurz přinese?
- Nezbytný základ pro dobrou orientaci v in-store marketingové komunikaci.
- Nejnovější poznatky o trendech v oboru.
- Praktické příklady z praxe.
Komu je kurz určený?
Kurz je určen pro začínající pracovníky v oboru in store komunikace, pro všechny, kteří se s touto problematikou seznamují.
Je vhodný pro Trade marketingové manažery, Key Account a Brand manažery, zástupce maloobchodu, ale i zástupce dodavatelů POP prostředků a dalším zájemce, kteří chtějí získat a prohloubit svoje znalosti v této atraktivní sféře marketingové komunikace.
Program kurzu
- Základní principy účinné POP komunikace
- Brief – klíčový faktor úspěšné komunikační kampaně
- Význam smyslové komunikace v místě prodeje
- Role designu v POP
- Inovace a nové směry vývoje in-store komunikace, evropské trendy
- Způsoby a metody vyhodnocování efektivity nástrojů in-store reklamy
- Nástup nových technologií – digitální in-store media
- Integrované in-store kampaně - případové studie